2020年1月24日星期五

新春大利

一眾鼠輩祝大家鼠年行大運!

(攝於 The World of Beatrix Potter Attraction)

阿栗紅日休息,繼續煲劇睇戲!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

11 則留言:

  1. 祝栗妹新春大吉,身體健康,萬事如意,煲劇睇戲愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝芝新年萬事如意,身體健康,繼續睇好書好戲好劇!

      刪除
  2. 祝blog主新年快快樂、身體健康、買野不用看價錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝貓三口新年事事順利,身體健康,blog主在另類賭場大有斬獲!

      刪除
  3. 庚子肯定是差勁的一年。祝君在劣境裡自求多福而時有成效,不至太壞。

    god bless chestnut! god bless hong kong!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又: your "the World of beatrix potter attraction" pic is so lovely. 我還未去過湖區,盼有日可一訪。

      刪除
    2. 謝謝!大家一起努力!
      (我 keep 住有嘢寫/譯已經心足。錢暫時不想搵得多,唔想辛苦搵完要交稅俾個廢柴政府。)
      哪天起行去湖區請告訴我,等我找回當日入住的 B&B 地址給 inanna,那裡的早餐最美味的了 :D

      刪除
    3. 謝謝!到時一定搵妳,應該會發生的。

      刪除
    4. 哈,我找到啦!這一間:http://www.yewtreekeswick.co.uk/
      住宿附近有一間戲院和一個劇院,三天兩夜之旅,剛好兩處都能光顧 :)
      現在才發現自己沒寫過湖區之旅,有機會等我補番,相片全都在,景色真美。

      刪除
    5. 謝謝。the b&b description is well written, 簡而好。

      寫遊記,就像是回去了一遍,有時甚至會有所發現,很奇妙的。

      刪除
    6. 剛寫好第一篇,未貼,內容都幾灰。
      希望有動力寫埋餘下的篇章,後續應該會開心些的。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...