2018年2月5日星期一

好想裸辭的一天

今早和同事閒聊,才知世上原來有「裸辭」一詞。

其實自從熊主任走了以後,一直都想離開現在的公司,但始終年紀不小了,友人紛紛勸說要想清楚才行動,換言之即勸栗不要裸辭。

不過,就算肯忍氣吞聲捱下去,也有機會被逼自動引退。之前本來打算等一等,看看會否有另一輪裁員潮,但現在的形勢是要逼人走,職位自動流失兼不用賠償,完美的節流計劃。

今次出去,恐怕不能再在同一個行頭混下去,更有可能連工也沒得打(誰會想請個火爆老鬼?)雖然前途黯淡,但換個角度想,未嘗不是好事。趁自己還未老到走不動捱不了,何不試試做點小生意,讓自己老來有寄託?

就算不做生意,依舊可以補習度日,餓不死的!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 則留言:

  1. 僱主好無良啊,逼人走。
    你是否可接freelance? 一邊補習一邊接job,一邊為做生意做準備?
    宜家啲人會講lean startup創業方法,用最少資源測試business ideas,唔知啱唔啱你用?
    見你寫裸辭,我又要喺度抒發下心情。今日有兩個同事遞信(公司原本有五人;有一人約滿,有可能轉part-time。辭職的兩位同事,一位與我近兩年來緊密合作;一位職位較高,選擇裸辭。佢話份工影響緊佢健康,加上佢想休息然後慢慢搵工,所以一刻都唔想留,連搞開嘅活動都唔理就走。我要幫手搞。
    我之前決定不走回頭路跟舊老闆工作,宜家咁情勢唔知點反應......

    我唔係做生意嘅材料,又冇其他賺錢技能,唔敢裸辭。:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐過年前又來無理取鬧,諗住佢再來迫便立即遞信。
      舊老板叫我死忍,驚我出左去冇飯開 :D
      坦白說,芝的舊老板太刻薄了,無論如何都不要走回頭路!

      刪除
  2. 愚見認為,裸辭區安全面積為:六個月生活費。

    芝同事說的"份工影響緊健康",如真出現這狀況,就要盡快走人。人生苦短,不要讓工作令人生變得更短!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的好苦,基本上是在互相折磨。
      趁跌市入左5號仔,宜家升左三蚊,發了點新年財。
      金都有100元的進賬,離愛爾蘭的距離好像又近了一點!:)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...