2014年1月6日星期一

扮靚

「不喜扮靚是失敗者的行徑,如果覺得現在這間公司不值得自己去扮靚的話,那就另外找過一間!」

在不知上文下理的情況下聽到這樣的一句話,會惹來不少反駁,例如:

「扮乜靚啫?衣著整齊咪得囉!你宜家三日冇沖涼咩?」

「嘩,你話搵過另一間就搵到架咩!公司裡都冇人夠膽嫌你,幾時輪到佢出聲?」

不過,想深一層,就會知到「扮靚」不過是反映自己的心態──若是熱愛工作,每天打扮得漂漂亮亮的去上班,又有何不可?不懂可以去學啊!

況且這是一個「先敬羅衣後敬人」的社會,不裝扮一下,就算幾有料都未必會有人賞識。

想通了,就由二0一四年開始,努力學習扮靚!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

6 則留言:

  1. will we see your progress on the 17th? ;-)

    回覆刪除
  2. looking forward to seeng your transforming soon. nicole :)

    回覆刪除
  3. 某程度上都同意, 未必關份工事, 我覺得一個女人開心自不然會有心機扮靚 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意。我在現在的公司,是愈來愈不開心了,所以也懶得扮。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...