2014年1月8日星期三

學生的分數

中四學生第一次考試,數學科得 89 分。栗問她班上的平均分是多少,她說是 61 分,而讀 M2 那班的平均分則是 84 分。

那 89 分算是佳績了,恭喜!

----------------------------------
雖然中四學生報捷,但中一跟中二生一同遭滑鐵盧,小的 37 分,大的測驗才 20 來分。栗跟他倆說了中四學生的好成績,然後分別對他們說了以下的話:

(對中一學生) 「等到我死果日,都唔知你啲數學成績會唔會有起色。可能要等到你九十九歲時,你才會到我的墳上說:『老師,我終於數學考試合格,可以升班啦!』,一說完就立即倒地不起。」

(對中二學生) 「你都可能會有 89 嘅,不過係 8 分數學 9 分英文囉~」

其實栗跟他們的家長,都只不過要求他們考試合格,為何連最基本的要求也做不到?唉。

----------------------------------

昨晚收到中三學生的通知,她第一次考試數學科得 74.5 分,比之前五十來分有顯著進步,恭喜!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

8 則留言:

  1. 呢篇應該寫明「資料由客戶提供」啦﹗ :))

    回覆刪除
    回覆
    1. :)) 又不是要賣廣告招收新生,係都唔會寫唔合格果兩個出嚟!
      不過我發現私人補習原來好搶手,已經有人問緊我2015年得唔得閒......

      刪除
  2. 潮流興補習,依家讀幼兒園已經開始補習.睇嚟小朋友嘅童年正逐漸消失!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽講幼稚園嘅補習老師係最搶手的!今日嘅小朋友真係慘 :(

      刪除
  3. 老師,唔使等到妳死嗰日(妳唔會咁短命),因為最多五年,我就唔使再讀數學,hehe!

    回覆刪除
    回覆
    1. 科科都在合格線附近浮動,升到班先至算啦!:D

      刪除
    2. 正所謂「不能輸在起跑線,但一定要贏在合格線」嘛,得架嘞,海軍鬥水兵之嘛!

      刪除
    3. 你都唔知我中一個學生幾肉酸,佢竟然同全班第一果個鬥高分囉。佢話見果個人平日烚下烚下,以為水準同佢差唔多!>.<

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...