2014年1月13日星期一

送你一程

病了好幾天,咳不成聲,於是發短訊跟學生請假。

栗:咳到就死,不能補習,對不起。

中四生:不要死呀,起碼等我考埋個 DSE 先啦。

栗:你過左今次考試先算啦。再炒我就爬過嚟,响你塊面度吐啖血先至死。

中四生:吓?你估拍無記劇集咩......

-----------------------

栗:咳止不住,今天要告假,對不起。

中六生:沒問題。好好保重啊!

栗:放心,一定捱到你考完 DSE 數學先至會歸西嘅。

中六生:多謝你送我一程。(笑著流淚的表情)

(一見到「送我一程」立即笑了出來,學生肯定是有偷看栗以前的網誌。)

-----------------------

學生教栗吃鹽燉橙止咳。栗吃了一個,橙肉味道不錯,但燉出來的水就很難喝......
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

8 則留言:

  1. 最近天氣轉,睇醫生的人多咗,啲醫務所真係做到無停手! 你同你的學生相處好融洽,可以用打成一片嚟形容!

    回覆刪除
    回覆
    1. 流感高峰期,無計。記得要保重身體!
      打成一片<--- 有時確實是「打」成一片的,嘿嘿。

      刪除
  2. 無線劇集唔一定吐血而死,而係死唔去之後大夥上天台燒嘢食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但因為BBQ大多所以熱氣,諗住食龜靈膏下火,點知食咗果d無龜又無靈,然後真係死咗.......

      刪除
    2. 但係班友仔又唔發現自己真係死左,於是落到地府繼續佢地嘅「巴比Q」,但係佢地今次燒嘅,竟然係......

      刪除
  3. 有冇發覺近年我地感冒愈來愈難好,以前通常二、三日就冇事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好耐冇病過啦。今次病足個幾禮拜,都仲未止到咳!:(

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...