2013年9月29日星期日

Yahoo! 表情圖

只要將以下圖案 copy and paste 過自己個博,以後寫文就有得用啦!

           
           
           
      
   



還認得下面這些圖案嗎?雅虎最初就是提供這些圖案給大家用的啦!






 


(資料來源:http://sumeet.info/hacks/emoticons.html)
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

5 則留言:

  1. 舊的表情圖選擇多一些!

    回覆刪除
  2. 係喎,個流口水公仔我最常用,留言冇得用喎。
    我又好奇問下,點解喱個:-h上面冇我都可以整出黎?係迷唔使裝,只要我識打啲符號,去邊度都可以用?facebook可唔可以用?

    回覆刪除
    回覆
    1. Isis 估中咗!識打就用到架啦。個流口水公仔嘅代碼係 "="+"P"+"~",三個連著打。
      Facebook 都有自己嘅表情符號,同雅虎用的不同。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...