2013年9月30日星期一

又去廣州

週四、五出差到廣州,工作地點原來就在北京路附近,所以下班後順道去逛逛:


廣州的衣飾,價格跟香港差不多,於是栗頭決定主戰書店:



由於人民幣價高,書種又不吸引,最後只買了一本:

 今邑彩的《鬼》(豆瓣)

boy130 之前介紹過今邑彩的《同屋》,可惜書店沒有入貨。《鬼》是短篇小說集,看了頭兩個故事,感覺不錯,不過還是乙一的短篇略勝一籌。

-----------------------

後話:

1. 蓮香賣的麵包好好味!絕對是大件夾抵食!
2. 回程火車本來 20:30 就該開出,誰知晚點,遲了足足 45 分鐘才開車,回到香港已近午夜~

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

6 則留言:

  1. 廣州多野食,腸粉、粥、點心都好食過香港好多。
    係咪簡體字大陸書都貴過香港呢?聽講深圳大陸人黎香港超市掃日用品就係話香港平過大陸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 日用品標格跟香港的大致相同,宜家人民幣價高,落香港買確實便宜。
      廣州的蝦腸真係超好味!=P~ =P~ =P~

      刪除
  2. 我見你舊yahoo網誌有文有留言,但啲相全部都X。
    請問"C文"同"C回"搬唔搬到呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我忘了修圖,所以才全部都X :P
      C文跟C回是甚麼來的?

      刪除
  3. 我九月初都去過廣州,亦係住喺北京路附近。夜晚條街好鬼旺,人山人海,又多食肆!不過我去時都成十點咁滯,新華書店都關門了!
    妳搭九廣通返?

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次有機會入去逛逛吖,行得都幾舒服。不過日本的推理小說不多,有點美中不足。
      我果次去廣州大廈附近的商場食晚飯 (那個商場好像叫五月花),水準都不錯,45元人民幣有飯有菜有餸有湯有茶,買單加一,都算係咁囉。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...