2014年3月14日星期五

第38屆香港國際電影節

今年的票已經全部買好了!


29 Mar 歌莉亞戀愛日記 Gloria (朗豪坊)
    艾莉的小秘密 About Elly (大會堂)

30 Mar 兒童電影史話 A Story of Children and Film (iSQUARE)
    天台五重奏 The Rooftops (朗豪坊)

31 Mar 火荊棘 Burning Bush (太古城)

1 Apr    永生情人 Only Lovers Left Alive (文化中心)
    十三個雪莉 Shirley - Visions of Reality (文化中心)

2 Apr    開羅開車開到狂 Cairo Drive (科學館)

3 Apr    護花傷情 Protector (iSQUARE)

4 Apr    知音夢裡行 Inside Llewyn Davis (文化中心)

5 Apr    十八個轉身 The Turning (文化中心)

7 Apr   一切從廣場開始 The Square (科學館)
    會哭的石頭 The Reconstruction (科學館)
    我們是天團! We are the Best (科學館)

另外有一些平日日場,栗打算玩隨緣,買即場門票:

27 Mar 玩殘玩謝玩到底 Borgman (太古城)

28 Mar 三個道德練習 Three Interpretation Exercises (iSQUARE)

31 Mar 寂寞英雄 Intrepido: A Lonely Hero (太古城)
    空對江橋無語天 For Those Who Can Tell No Tales (太古城)

很滿意今年的安排!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

9 則留言:

  1. 你睇十幾套咁少?唔似你
    我手上節目表還未細看, 執輸了

    回覆刪除
    回覆
    1. 加埋日場有18齣,差唔多啦 :D
      今年買票不太瘋狂,可以再選一會。

      刪除
  2. 一日最多兩套, 呢個陣都排得幾舒服. 以前响香港時, 我亞媽好醒目, 一到電影節就會問我: 嚟緊呢兩個星期你係咪都唔返屋企食飯架喇? :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛剛變了陣,有一日連睇三場!:D
      今年度期,最恐怖果日係31號,因為 Burning Bush 片長 206 分鐘,如果睇三齣 ......
      栗媽有 Lili 媽知情識趣就好啦,我話唔返屋企食飯,佢就燶面 :(

      刪除
    2. 唔撞大時大節我亞媽都無所謂, 不過試過有一年去arts centre 睇戲唔記得咗要做冬, 佢嬲咗我兩日呀!

      刪除
  3. 我最近晚晚加班,好驚有啲會睇唔到,又或者去到都冇精神睇。打頭陣的是四個鐘的記錄片《直擊柏克萊》啊~

    回覆刪除
  4. film orgy season is upon you, i see... ;-)

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...