2014年1月16日星期四

喇叭書院

之前電影節搶不到【鐵甲耆俠 G】(Robo G) 的票,憤憤不平,於是跑去影音店買了矢口史靖 2004 年 的舊作【喇叭書院】(Swing Girls) 來看,當作補償,誰知一拖就拖到 2014 年頭才看。



【喇叭書院】講述一班在老師眼中是「爛泥」的中學女生,因緣際會接觸到管樂器,並迷上了爵士樂。故事是典型的青春勵志片,熱熱鬧鬧,幽默窩心,看得非常愜意!見到一班女生渾然忘我的演奏,自己都忍不住搖擺起來。這齣電影確實有非凡的感染力!

(好戲唔怕舊‧之一)

後話:片尾曲選了 Nat King Cole 的 L-O-V-E,超正!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 則留言:

  1. 呢齣我當年睇過,都OK架!

    回覆刪除
  2. 乜原來套戲2004年架, 我重以為係2001或2002左右既添(因為我記得睇果陣我重响香港).

    對我呢d老餅嚟講, 十年前既戲唔算好舊 :P 同法蘭高傾開電影, 佢直頭連Fellini的都覺得唔算係老電影 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔覺佢舊架,不過一講到個10字,就忍不住嘩左一聲 :P
      Fellini 的 La Strada, Il bidone 和 Le notti di Cabiria 我超鍾意,直頭覺得呢三齣係 timeless!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...