2013年12月16日星期一

Chesa (2/12/2013)

上次去瑞士餐廳,阿妹因為肚子不舒服而沒有吃芝士火鍋,於是栗就答應她,等她生日再跟她到半島酒店的 Chesa 吃個痛快。而由於栗要到外地出差,於是我倆十二月第一個星期一就去了 Chesa 飽餐一頓:


Crab meat pancake (HK$290)
Raclette du Valais (HK$160)
Fondue Montagnarde (HK$250)

三個菜之中,栗最喜歡中間那碟芝士新薯,阿妹叫的芝士火鍋也很美味。至於那件人人稱頌的蟹肉巴戟,唔,口感有點怪......

買單 HK$770 (連加一),以這個價錢在半島酒店吃一頓晚飯,算是很划算的了。
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 則留言:

  1. 睇嚟Chesa咁多年來都無乜點加價喎. 我都好鍾意食Raclette, 入冬之後已經食咗兩次 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Raclette 真係好好食,有機會要去 Chesa 再食一次!
      那個 crab 就免了......

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...