2014年7月25日星期五

三姑六婆的甜蜜蜜時光

很久沒跟六婆約會了,於是昨晚約了她到旺角某比薩店吃晚飯,然後她帶栗到煙廠街的 OCIO 吃 waffle:

巴黎風情,$98 (連加一)
三姑六婆見面,說的當然都是無聊話,例如:

六婆:(挾舊雞給三姑) 快些吃腐肉啦!(二人之前剛好在談論黑心肉事件)
三姑:O.O

六婆:做乜一個人去荷蘭,跟團去日本嘛,順便識返個單身男!
三姑:-__-"

雖然淨說些無聊話,不過三姑見到六婆,還是很開心呢!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

8 則留言:

  1. 碟waffle好靚!
    我剛才也約了兩個女仔friend出黎,都講咗好多無聊話。我地分享旅行「艷遇」,佢同朋友話在外國識了兩個外籍男(其中一個好靚仔咁話),佢地送佢同朋友去機場,仲有good-bye kiss,之後佢地就「上機」。我笑說,爭啲以為你話「上床」。我地口中ge「艷遇」,都係傾下偈行下街咁(當然未到Before Sunset果隻啦)。然後每人叫咗杯啤酒,朋友叫果種深色啲,我地又不約而同話佢一定係「熱氣」......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係因為佢靚,所以屈六婆陪我食 :D
      在旅途上識返個朋友其實幾好,不知我今次歐遊有沒有小小的艷遇呢?:P

      刪除
  2. 講起甜品,我終於試咗Tony Wong啦!試了Pear Charlotte和Mango Delight (忘了他們用哪個名)。前者較好吃,真係好想再食!

    回覆刪除
    回覆
    1. Tony Wong 絕對係食唔停口!店裡賣的 Mixed berries napoleon 十分好味,有機會不妨試試!

      刪除
  3. 睇相好掂!!!
    係貴啲啫
    前晚去中環斜路間烏克蘭餐廳, 個紅菜頭魚柳沙律好掂。閣下去過呢間烏克蘭餐廳未, 可試。

    回覆刪除
  4. Jamie Oliver的餐廳「Jamie's Italian」在銅鑼灣開業,會否去試﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 會,佰未必第一時間去。我反而想去 Amsterdam 時一訪他的 Fifteen。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...