2014年7月25日星期五

三姑六婆的甜蜜蜜時光

很久沒跟六婆約會了,於是昨晚約了她到旺角某比薩店吃晚飯,然後她帶栗到煙廠街的 OCIO 吃 waffle:

巴黎風情,$98 (連加一)
三姑六婆見面,說的當然都是無聊話,例如:

六婆:(挾舊雞給三姑) 快些吃腐肉啦!(二人之前剛好在談論黑心肉事件)
三姑:O.O

六婆:做乜一個人去荷蘭,跟團去日本嘛,順便識返個單身男!
三姑:-__-"

雖然淨說些無聊話,不過三姑見到六婆,還是很開心呢!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

8 則留言:

  1. 碟waffle好靚!
    我剛才也約了兩個女仔friend出黎,都講咗好多無聊話。我地分享旅行「艷遇」,佢同朋友話在外國識了兩個外籍男(其中一個好靚仔咁話),佢地送佢同朋友去機場,仲有good-bye kiss,之後佢地就「上機」。我笑說,爭啲以為你話「上床」。我地口中ge「艷遇」,都係傾下偈行下街咁(當然未到Before Sunset果隻啦)。然後每人叫咗杯啤酒,朋友叫果種深色啲,我地又不約而同話佢一定係「熱氣」......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係因為佢靚,所以屈六婆陪我食 :D
      在旅途上識返個朋友其實幾好,不知我今次歐遊有沒有小小的艷遇呢?:P

      刪除
  2. 講起甜品,我終於試咗Tony Wong啦!試了Pear Charlotte和Mango Delight (忘了他們用哪個名)。前者較好吃,真係好想再食!

    回覆刪除
    回覆
    1. Tony Wong 絕對係食唔停口!店裡賣的 Mixed berries napoleon 十分好味,有機會不妨試試!

      刪除
  3. 睇相好掂!!!
    係貴啲啫
    前晚去中環斜路間烏克蘭餐廳, 個紅菜頭魚柳沙律好掂。閣下去過呢間烏克蘭餐廳未, 可試。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝推介!等我搵個機會去試試先 :x

      刪除
  4. Jamie Oliver的餐廳「Jamie's Italian」在銅鑼灣開業,會否去試﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 會,佰未必第一時間去。我反而想去 Amsterdam 時一訪他的 Fifteen。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...