2014年6月7日星期六

我只看歐洲電影

週二跟大佬和阿妹聚餐,席間談到一位愛看電影但又極之討厭的人,阿妹舉了一例,聽了教栗無名火起──

甲:有沒有看【激戰】?
乙:哦,沒有。我只看歐洲電影。

栗不知乙當時的語氣如何,但單看他的回應已教栗氣憤。沒看就沒看,何必要補後面一句?這是要貶低他人抬高自己嗎?好差勁啊!!!

(以下內容兒童不宜)

回到公司,拿這句話跟大佬調笑。大佬說他只看非洲電影,栗就說自己只看日本片 (當時我們好像在討論【黑魔后】)。

大佬:(奸笑) 我知,你睇日本A片嘛!
栗妹:係呀,睇日本人做,好過睇非洲人做喎!
大佬:......
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

13 則留言:

  1. 哈哈!我剩係睇電視台嘅免費電影!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前不看的 (因為 930 對我來說太夜~),但改變生活習慣以後,我這一、兩年都看多了。況且可以選英文字幕,學英文最好!

      刪除
  2. 我諗日本人更加鍾意睇非洲人做喎,黑人不嬲都好受架妹歡迎的。

    once you go black, you can't go back. 不是嗎? :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以日本AV好多時都有非洲男優囉 :P

      刪除
    2. "nymphomaniac"都有兩個非洲男優,不過嗰場戲就真係好騎呢,唔得。

      刪除
    3. 你係睇uncut版? 果場其實都拍出一種荒謬感的, 重好鬼反高潮下. 不過我鍾意上集多d, 淨係開頭用Rammstein帶觀眾入局已經加哂分.

      刪除
    4. 我睇嘅唔係uncut版。上集開場用重sound effect再加rammstein帶入,的確先聲奪人 (片末下集預告效果都好好)。我就比較鍾意下集。stacy慾火焚身慶合合嘅感覺好唔夠,下集由charlotte帶番晒就搶番唔少分。但始終成套戲我都比較失望,實在太乾淨啦,唔夠爛,同日本AV嘅入肉程度差好遠 (因為今次話明性上癮,先至有咁嘅要求,我覺得成件事可以推得盡好多)。

      刪除
    5. 咁我又覺得Lars von Trier唔係想同AV鬥盡既, 其實我覺得部戲既主調係批判人性的虛偽, 7月出DVD喇(公映uncut版), 不過我要等director's cut (希望會有)

      刪除
    6. 我見別人說 Nymphomaniac 借性事來帶出嚴肅主題,所以有少少興趣想睇。不過睇完【情慾色香味】之後,要休息一下才可以看激烈題材 :P
      又:要不是 inanna 和 Lili 說,我不知非洲男優原來在日本那麼吃香啊!:D

      刪除
  3. 回覆
    1. 咁有冇睇寧浩的【無人區】?我覺得【竊聽3】抄【無人區】囉!

      刪除
  4. 那些人在香港多的是,我也見得很多,一味賴有品味或扮清高,我不跟那類人談話的。

    我會看歐洲電影、亞洲電影,當然還有華語及荷里活西片,商業大片或小本獨立電影都會看(但前者已盡量少看,除非真是好好導演)。但對我來說,別讓我聽到或在我面前說不看港產片或鄙視港產片,不然的話我會立即把此人out掉,不管是誰都沒情講。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都會跟那個人聊聊電影的,但自從知道他這樣說話後,現在只限點點頭 (其實連點頭也想省掉!)。
      我都好憎人鄙視港產片!(雖然我唔多頂得順葉念琛的作品......)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...