2014年6月18日星期三

Angels in America

尋晚無無聊聊,拿了大佬借栗的 Angels in America 出來看:


這套 HBO 迷你電視劇共分六集,每集約一小時。故事改編自東尼·庫許納 (Tony Kushner) 的舞台劇 Angels in America: A Gay Fantasia on National Themes,寫美國八十年代中期的愛滋慌。劇只看了一集,未知往後發展如何,但 Patrick Wilson 在劇中飾演未出櫃的同志,表現教栗眼前一亮!


今早回公司,問大佬為何掛頭牌的大名星,包括阿爾柏仙奴、梅麗史翠普和愛瑪湯遜,在第一集中均未見出場,大佬答道:「那個 rabbi 不就是梅姐嗎?」天啊!梅麗史翠普竟然扮男人?!


至於阿爾柏仙奴,他其實是有出場的,不過栗認不到他......

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 則留言:

  1. Meryl Streep 個rabbi造型真係認佢唔出喎!

    你有無睇電視版Fargo呀? 呢個星期最後一集, 總共十集, 都好易追.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係!現今的化妝術真係神乎奇技!
      唉呀,我連有呢套劇都唔知呀,等我找找看,謝通知!:)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...