2014年2月4日星期二

家庭心

去拜年,當然會談到栗幾時嫁得出這個問題。

栗媽:你好自己去搵個拍拖啦!(噫,終於冇貨介紹俾個女啦?)
姨媽姑姐:不要左挑右挑啦,遇到個身體健康的,就快快拉埋天窗啦!

往年聽到這些話,栗都會氣惱,但今年過年前,看了深雪在《都市日報》所寫的一篇文章,就變得豁然開朗。深雪在文章中提到「家庭心」這個概念,栗十分認同。今時今日,要男人給你一個名份,付出的絕對不少。上次拖拍時,栗不時會問自己:「為了這個男人,你願意放棄補習嗎?」答案每次都是「不會」。可能是愛得不夠,但更大的原因是,栗不想 (或害怕) 改變。自己根本不願意付出,又哪會釣到個老公回來?所以栗現在都看開了,與其追逐永遠不會開花結果的男女之愛,倒不如花多些時間在事業上,好讓「逃亡大計」得以早日實現。
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

14 則留言:

  1. 遇到個身體健康的--------------->妳之前遇到那些都是病君嗎﹖ :))

    回覆刪除
  2. 日前睇到一則政府宣傳片,內容係鼓勵年青人結婚及生育,我睇完有啲啼笑皆非,政府幾時連呢啲民生野都管埋?鼓勵點會有效,獎勵就差唔多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 說得對。我的親戚全部統一口徑,說:生多個,你幫我養呀?

      刪除
  3. 嫁得出不難,嫁得好卻不易。
    唔洗急慢慢選擇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我年紀不小啦,況且嫁得過的男人,大多已組織家庭,所以死心是我暫時所見的唯一出路。

      刪除
  4. "姨媽姑姐:不要左挑右挑啦,遇到個身體健康的,就快快拉埋天窗啦!"
    ----我聽過exactly一樣的話!:D
    我媽經常提,又逢人講(叫人介紹人俾我),好可怕。
    同意深雪所說的,我都認真諗下呢點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又逢人講(叫人介紹人俾我)<-- 栗媽咪又係咁 #:-S
      我宜家只會集中精神想我的逃亡大計,其餘的暫時都不會再想了。

      刪除
  5. I am annoyed by these questions too. It seems that a lot of people think getting married is a must and it is certainly better than single life, which is in my opinion ridiculous. Still, I seldom argue with them. I smile!

    回覆刪除
    回覆
    1. Kenji 就好脾氣囉。我唔掰開口咬人,已經叫好俾面架啦。笑?唔使旨意。

      刪除
  6. 「不要左挑右挑啦,遇到個冇禽流感嘅,就快快拉埋天窗啦!」
    恭喜發財,龍馬精神呀,栗子姐姐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 身體健康,事事順利,時來運到!
      引言與大猩猩共勉之 :D

      刪除
  7. 馬年身體健康。婚嫁事,慢慢來,不急。
    以免終身大事變終身大件事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 身體健康,心想事成,做少少賺多多!
      我已經死左心架啦,所以唔會急 (以前都會說隨緣,現在連這句也決定省掉 :P )

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...