2014年9月16日星期二

Mr Steak (11/9/2014)

每年九月,都是三姑六婆出去四處搵好嘢食的日子。月初三姑請六婆去九龍塘 Cova 食晚餐,月中就輪到六婆這位傳說中的團購達人回禮,請三姑去朗豪坊的 Mr Steak 吃牛排海鮮大餐:

海鮮份量不多,但味道還可


牛角包配海鮮濃湯,滋味無窮

鵝肝煎得香口,配糖漬蘋果好味!
左邊的西冷牛排跟右邊的和牛都很肥美啊 :D

終於吃了生平第一個北海道牛乳布丁,口感尚可

吃了飽飽的晚餐,三姑嚷著要去喝長島冰茶,不過六婆不肯,於是二人到樓下的咖啡店喝一杯。那間店有多款凍飲,六婆左挑右選,最終選了一杯全是忌廉的物體 (下圖後方):


六婆:我飲嘢飲咗幾十年,都未試過飲過咁難飲嘅嘢!

三姑:傻婆,細聲啲啦,咪同全世界分享自己嘅年齡!XD
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...