2022年12月27日星期二

兼職清潔工手記 (4)

「掃拖吸」三部曲 (The three steps of cleaning the floor)

之前寫了怪奇吸塵機,這篇再談清潔地板這件麻煩事。

話說某公司要求清潔工做齊「掃拖吸」三部曲,我這名替工當然不敢不從。

不過清潔工廈地板,真的要比清潔家居地板麻煩上十倍。無它,工廈地板甚多破損,無論我多賣力拖,完成後還是污漬處處。

我試過用強力漂白水拖、試過倒清潔劑再用牙刷刷,連小蘇打加白醋也出動了,大部分污漬還是紋風不動,想必是深入地面破損的坑位,救不回了。

其實我大可不理,但試過有次老板仔從我手上奪過地拖,狠狠地拖地板上的黑色凹位,我就知我還是得賣力一點,免得給人背後說我躲懶。

如果大家知道哪些清潔地板頑垢的妙方,有勞留言告之,感激不盡。

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

6 則留言:

  1. 老板仔從妳手上奪過地拖,一個「奪」字都有啲辣椒仔 feel.

    呢期妳睇《窄路微塵》,應該都會幾投入。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係幾辣下,之後仲有一段關於佢嘅故事。
      【窄路微塵】第一天上映便看了早場,很溫暖的一個故事,男女主角和小演員都超出色,好好看,好喜歡。

      刪除
    2. 裡面有句對白我很鍾意:「個世界閪,唔代表我哋要做閪人!」

      刪除
    3. 我也很喜歡這句,但我不是那種會讓人隨意踩在我頭上的,我絕對是有仇必報的。

      刪除
    4. 嗯,我也知栗子是這樣。而這句的意思,是世界咁賤,社會咁賤,世人咁賤,唔等如我要陪埋佢哋一齊賤。即係某程度上「我唔怕啲契弟,因為我最契弟」嘅相反詞 :)

      刪除
    5. 「我唔怕啲契弟,因為我最契弟」 <- 呢句正!我鍾意!(講緊我 XD )

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...